Wednesday 13 April 2011

aku adalah aku 3

SENYUM lah wahai hati.TENANG kan dirimu.aku x MAMPU melihat kau begitu.hilang ARAH kerana KHILAF ku.biarpun diriku sedang berDUKA.ketenanganmu memberi SEMANGAT buatku.berikan aku KEKUATAN mengharungi segala KEPAHITAN.usah biarkan KITA hanyut tatkala PERASAAN menguasai JIWA.usah biarkan RASA itu mengusai kita.kita punya DIA.pohon dan ber DOA lah agar kita sama sama GEMBIRA di DUNIAnya.agar SENANG  jua untuk kita ber SEDIA menghadapi AKHIRATnya.wahai hatiku SENTIASA la bersamaku.akan ku JAGAmu dengan seBAIKnya.itu JANJI ku.maafkan AKU andai selama ini aku aku mengABAIkan mu.kita tahu kita memerlukan SATU sama lain.SIAPA kau itulah AKU.kau BAHAGIA ku turut merasainya.TERIMA KASIH wahai hati.ku ber SYUKUR atas KURNIAAN yang tak terhingga ini.terima kasih jua YA ALLAH.~~

No comments:

Post a Comment