Friday, 22 April 2011

sekali lagi~


sekali kau lafazkan CINTA...
ku menyintaimu SELAMANYA....

Thursday, 14 April 2011

0nLyMe~By~Me


                                                                                             AkuDanSeSuatu~~


wajah~wajah diriku....untukmu
memiliki sejuta rahsia sebalik seribu senyuman
memiliki secebis duka sebalik setiap tangisan
memiliki satu impian sebalik segala keinginan
memiliki madah pujangga mentafsir sebuah perasaan
hanya dari aku...

FoToPaGe~~mY dReAm

f0toPagE mYdrEaM~
foto terbaru yg di ambil pada sesi ' f0t0gRaFi tiMe t0 w0rK'

kemudian...
eDit0 bY mE~~

dan sebenarnya...
iT's My dReAm...to Be fReeLanCe f0toGrapHer

but...
have first 0nly 0ne My 0wn CamEra...

for tHe first SteP in My drEam
maKing eDit0...

sec0nd..
buy CamEra...huhuhu








Wednesday, 13 April 2011

aku adalah aku 3

SENYUM lah wahai hati.TENANG kan dirimu.aku x MAMPU melihat kau begitu.hilang ARAH kerana KHILAF ku.biarpun diriku sedang berDUKA.ketenanganmu memberi SEMANGAT buatku.berikan aku KEKUATAN mengharungi segala KEPAHITAN.usah biarkan KITA hanyut tatkala PERASAAN menguasai JIWA.usah biarkan RASA itu mengusai kita.kita punya DIA.pohon dan ber DOA lah agar kita sama sama GEMBIRA di DUNIAnya.agar SENANG  jua untuk kita ber SEDIA menghadapi AKHIRATnya.wahai hatiku SENTIASA la bersamaku.akan ku JAGAmu dengan seBAIKnya.itu JANJI ku.maafkan AKU andai selama ini aku aku mengABAIkan mu.kita tahu kita memerlukan SATU sama lain.SIAPA kau itulah AKU.kau BAHAGIA ku turut merasainya.TERIMA KASIH wahai hati.ku ber SYUKUR atas KURNIAAN yang tak terhingga ini.terima kasih jua YA ALLAH.~~

Sunday, 10 April 2011

raSa iTu..~~

perTEMUan perPISAHan adalah ketentuan dariNya.Tidak pernah terduga pada sebuah pertemuan di sUATU daerah yang terlalu ASING.namun telah tersurat daerah ini memulakan satu EPISOD.
deru angin yang bertiup menbelai wajah.sapaanya seolah olah terus ke KALBU.membangkitkan satu rasa keDAMAIan.kicauan beburung di pepohonan bagaikan mengalun sebuah truma yang mengasyikkan.
bibir menguntum SENYUM.bicara tersusun INDAH.mata terus memandang.HATi terus berbisik menafsir dan menilai pada sebuah pandangan.hanya DIA dan ILAHI yang tahu apa yang berlegar di kotak FIKIRAN.
pertemuan membangkitkan satu rasa yang sukat di mengERTIkan.namun jauh di sudut sekeping hati terpendam sejuta IMPIAN.
perpisahan terjadi di daerah SEPI ini.hati bagai tidak merelakan/.terpaksa melangkah...hati terus berbisik MENGHARAP.apakah masih ada episod selepas perpisahan ini...~~

aku adalah aku 2

tiada ku ulang segala kepahitan
biarkan itu menjadi pedoman
perjalanan hidup ini harus diteruskan
demi tapak sebuah kebahagian

andai semalam
adalah sebuah mimpi malam
yang singgah mengisi ruang yang suram
akan ku tepis kali ini
tidak lagi ku hampiri
kerna itu bukan milik ku lagi
pergi..pergi....
aku tak mahu lagi

milik ku kini
adalah sebuah janji
janji menggapai satu mimpi
yang tercipta dari dua hati
satu pelengkap duniawi
sebagai kekuatan di akhirat nanti

posto! posto!

salam sume...huhuhu ari ramai lak member lme msg.yg x pnah msg pon tetiba je msej.ape mimpi ntah.tp aku hargainye.thanks fren.love u..ameena

Thursday, 7 April 2011

foto foto!!......foto lagi!!!


foto terbaru..hehehehehe
always with love to everyone.mmmmuuah!



" girl in blue "


one more...

girl in red....huhuhuhu

1. zulhasna....
graduan diploma dalama jurusan bisnes di sebuah kolej di melaka
dia ni assistent manager kt tempat keje aku...
biasala dak bisnes katakan..mestilah ade pengalaman.
happy go LUCKY..huhu

2.nina...
adik nina...umo baru 21 ni..hehehe
graduan sijil teknologi komputer di kolej komuniti 
kat perak..lupe lak daerah mne...huhuhu
dia ni sopan n lembut je...
tu ramai yg CAIR..hehehe
seorang yg sangat penyayang..

apa yg PENTING..
love both of you...



Wednesday, 6 April 2011

aku adalah aku 1

tatkala sendirian
hati mula bermain dengan perasaan
mengimbas segala ruang kenangan
suka dan duka tiada sempadan

bila waktu itu
aku masih buntu dan tiada arah tuju
mencari sesuatu
yang entah bila akan ku temu

Ya Allah Ya Rabbi ku
ku mohon kekuatan dari mu
jua ketabahan dalam diriku
meniti kehidupan yang penuh liku
dengan iman dan taqwa terhadapMu







Sunday, 3 April 2011

cinta ABADI





Cintailah Allah
hidup menjadi indah
cintai manusia
tidak semestinya hidup menjadi
selesa dan bahagia
jika pun harus bercinta
dengan manusia
jadikan lah cinta kepada manusia itu
untuk menuju kecintaan ABADI
dan SUCI 
terhadap Allah...